den tydligaste och ända bilden från igår


startade kvällen med att laga punka på min cykel, cyklade sedan upp till åhem för förpartaj o cyklade även därifrån, till tc. de andra gled med taxi och la buss. men bara för att jag inte ens kan räkna hur många cyklar jag bara har tappat under sommaren så hade jag inget val än att cykla. fick inte lämna den själv. men tc var gött, men när det var en timme drog jag(med cykel) till sharren, där det var glada brudar med rosa drinkar. sedan valde vi max framför efterfest himla najs. och tog även här med cykeln till max, parkaren också typ nästan rätt utanför så jag kunde se den. men ändå! den var låst och den var borta när jag kommer ut!!! fattar inte.. jag kan lika gärna börja stå och dela ut cyklar på stan. men ja, så idag tog jag en cykel bara för jag var så jävla förbannad. hämd.

Kommentarer
Postat av: maria

men alltså ooooorka cykeltjuvarna i den här stan!!!!! blir ju less

2011-08-21 @ 16:29:59
URL: http://mariauddgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0