herregud och mina herras gudar vilket misstag jag gjorde imorse!

jag duschade. det gick väldigt bra till en början, tills jag kom till slut momentet - balsam. jag HATAR ju doften vanlig, parfymer, ljus, ja allt som luktar vanlig. och såklart fanns det bara just vanlig balam. så jag tänkte "vad faan jag hoppar väl balsamet idarå" men så kände jag på håret och tänkte
"nej jag vill inte ha en stor dreads av hela mitt hår" så jag höll andan och balsamade.

och nu är det så här att jag har gått omkring hela dagen, och känner av doften jätte väl *usch* och mår jätte dåligt (mår dåligt av vaniljdofter)
så jag kommer alltså må dåligt i en hel jävla fuckings satans vecka nu (duschar väldigt sällan) aldrig mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0