några minuter av min dag

i väntan på ett underverk idag så kom en man fram till mig för att prata lite, vet inte om exakt vad, men han var i alla fall från något fint ställe i världen (inte från sverige alltså) och tyckte det var fett weird att det regnade här nu när det var vinter. jag förklarade då att det snart blir ändring på det. att hans händer inte längre kommer vara händer utan isbitar, att han måste ha fem lager kläder för att förhoppningsvis få ha en kroppstemperatur över 30 och att ingen kommer vistas ute om en månad. sa det dock inte med glimten i ögat, för fick bara ett par stirrande stora ögon på mig som svar. så jag skratta lite charmigt (försökte iaf) och boxa han sådär löjligt i sidan av armen för bevisa att jag var en sköning som skämta. men nej, han sa inget mera. och därmed skildes vi säkert åt föralltid

Kommentarer
Postat av: Ella

haha kul

2011-12-16 @ 10:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0