på bilden ser man jag frida jag

igår var första gången jag var på disdution middag, och måste säga att jag tyckte det var rätt najs, en stark sjua av tio möjliga. och då jag jobbade jag de där nio timmar de pågick under kvällen/natten. kan ju bara tänka mighur fint det hade varit då om jag själv hade fått den där tre rättersmiddag som såg förjävla god ut.. jag vet dock att förrätten var god, den innehöll räkor, och så snodde jag en. sen janne, haha janne som sjöng och spelade (herregud vad säxy en man blir med gitar) under kvällen. vi hann även med en fika och sedan en öl på slutet för att snacka karriär. min karriär som servitris och hans som artist. så idag mår jag bra och väntar just nu på min fina barndomsvän, kul kväll väntas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0