it's always a lovely day

 

märkligt att det här vädret skiftar så. för någon dag sen var det nollgradigt med frost (typ snö) på bilen och is på vägarna, igår var det feta solen och man såg inget även fast man körde dubbla glajor, idag, ja vi badar fram. och jag har såklart lyckats umgåtts mycket med regnet idag.

men utan regnet har jag ändå haft världens tråkigaste dag idag, for till skolan halv åtta -  hade ingen lektion förrän halv elva - corre och alvsi var ej i skolan (jätte jobbig brud hängde efter en automatiskt då) - somnade på den enda lektion jag "behöver" vara aktiv på - oförberedd redovisning på en annan - och jag var den ENDA i min grupp som sa något (kul) - plugg ikväll ooh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0