biblioteker

för någon vecka sen gled jag omkring bland hyllorna på biblioteket. verkligen gled. jag gillar ju inte böcker, jag var som bara där. vet faktiskt inte varför
för jag var där själv. men jag nuddade inte i en enda bok. avtsånd va, var ju faktisk i bokhuset. men jag var överallt där inne. jag räknade inte hur många varv jag gick, men jag gick förbi de flesta hyllorna mer än 2 ggr. bland de skönare grejerna ju. jag bar även den perfa, men udda klädsel för bok besök
”dagen efter kläder” med en super tjock tröja över. såg alltså ut som jag bara hade den på mig (NAKEN) inget på benen och sen höjder på fot.
men faktiskt, ingen gav mig wtf-har-du-på dig-blicken utan man bara gled omkring ostört. biblioteks love kalls det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0