call me surfer girl


surfade idag med tjejorna, uuuum vad vi stekte. för att vara min andra gång på brädan så må jag då säga att jag är nog lite av talang. även fast jag ba kom upp en gång på fötterna på brädan, så swissha jag glatt fram på bara knäna, nog så kul de va. igår tog vi till frilufs liv och hajkade. jag paul, lauren och francis hajking på klippor - mmmm.. alla har varit fet bakfulla från helgen (spec paul som nu har blivit gammal) så puckarna har varit lite lugna så att säga. vi började fira våran födelsedag på torsdan med vin, sen vidare på fredagen. jag började med svenska vänner, sen back till hostlet för möta upp folk för att sedan dra och träffa någon cesar med co. tillsammas med lauren. sen vidare till bondi hotel for pussa paul (och mig själv) grattis. slutade med att jag blev utslängd där vid halv tre. men träffade någon dude utanför som tyckte vi skulle dra till king cross (där det flesta uteställerna finns i sydney) jag bangade såklart inte så vi tog bussen. väl på bussen hittade jag germany, jag bytte häng och dansa runt med dem istället. lördagen måste jag också skriva om någongång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0