irish clubbing

ye last night i went to a irish pub with paul. how lovely?! im gonna move there. lauren och jag gick bananas pådansgolvet med irish dudes, så sjukt jävla kul. tråkigt nog vart lauren utskickad rätt tidigt (inte jag!!!!!!!!!!) så då vart jag lonely with the other guys from the hostel, and im secret in love with a dude from there. det är en såndär dryg romans, han är absolut inte min smak. han har typ inget av det jag söker hos en man. jag blir bara sjukt nervös i hans närhet och vågar inte säga ett ord til honom. haha odd. men jag tror fanny vet vad jag menar. HURSOM jag tog steget och snacka med honom igår, ohhh och jag vart sådär töntig typ "gissa vart jag är ifrån" hm skön. dock så hade han sneakt lite för han visste att jag från svea osv så det var kult. sen vart det lite väl mycket att dricka så jag minns inte. jag är lycklig i alla fall. imorgon fyller drottningen år = ledighet = öl hävandet ikväll. det är väldigt få ledighets dagar här så när det väl kommer bangar ingen, plus att my love lauren fyller år imorgon (L) så vi firar henne idag istället för imorgon, fantastico!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0