torzdaproblemo

jag hade bestämt att jag skulle ha en internet-hängar-kväll med mig själv igår. så vart det ju inte. min vän från chili hoppade omkring med sitt goon och ville skåla det med mig, så det vart så.. jag och fem till män från chili (fattar inte hur alla kan vara därifrån) drog ut och kom inte hem förrän på morgonen igen. väl i mitt rum möts jag av en som har nått samma alkoholhalt som jag har, my irish roomie paul som berättar roande om  min förra natt. jag hade ramlat ner från våningssängen, och den är seriöst två meter - jätte hög, med huvudet först..... alltså jag hade känt att jag haed fett ont i kroppen och undrade var blåmärken och såren kom ifrån. men tänkte att jag bara snubblat lite, inte störtat ner från en jävla våningssäng. hallå va. plus att han sa att det var tredje gången under den tid vi bott tillsammans. jag vet inte om han skojade eller om det är sant, det ända jag vet är att jag inte minns någon av gångerna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKLING JAG KOMMER I OKTOBER!!! :D

2012-06-04 @ 19:00:52
URL: http://ocnu.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0