hej dagboken


det är ju jag lauren och paul som bor tillsammans, och det har vi gjort sedan barndomsben. alltså sen jag kom hit (bort räknat från de fyra dagarna hos lovley gem) så vi are the gang lixom. sen idag när jag vaknar kring nio går jag för vatten, var döende, lauren och paul jobbar så jag hopp sjunger som vanligt tillbaka in i vårat rum och möts av dude, a muscle dude. haha så jag garvar jätte mycket åt mig själv och skriker "HOLA me llamo julia" haha omg... jag vart väl typ tokigt nervös så försökte väl undvika att bli generad he he. det visade sig sedan att han var från amerika, a L.A dude som var på flykt till New Zeeland. han berättade att han ville ut på hajk/gå grej på någon klipp grej - ja jag vet inte. men i alla fall så frågade han mig om jag ville med och det gjorde jag. han är typ en dröm man. ja om man vill ha en skön, rolig VÄLtränad (jag valde att gå bakom han i bland för att spana på rygmusklerna), han är rik, eller kändes som det anyway - men samtidigt den som har fötterna på jorden. han pluggar till advokat i alla fall så han kommer då bli rik. ja och såklart är han snygg. men inte alls min smak. jätte synd. han är för vältränad, asså inte för vältränad som det riktigt feta gosarna kan vara utan egentligen bara väldigt fint svarvad. men lite väl för min smak, mina gränser är ju någorlunda minimala. sen inget skägg.... men fina tjejor, som typ lauren vill ha dom så. kittlas inte när man hånglar. men jag gillar ju det, äventyret i vardagen. han har en god bok med sig också. clever?

Kommentarer
Postat av: Ella

haha åhh jag vill också

2012-06-06 @ 13:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0