i will learn

helgen var festlig, fredagen lugnt med vin eller goon som vi fattiga backpackers suger i oss hemma i huset. slutade med att jag lauren och den mannliga stripparen (som älskar att säga att han är det, därför vet jag inte hans namn) satt och prata i vårat rum hela natten. fattar inte varför för jag ogillar han väldigt starkt, han är en sån där självälskare. men lördagen spenderaste i city med lauren, kläder och mobil handlades. bra, så nu kan folk återigen få tag i mig. lovely. har ju varit lite problem när man fått lov att för bestämma möten för tid och plats flera dagar i förväg. men nu det är förr i tiden.  sen körde vi fet ferran med goon och jag spårade där vid kl två så blev utslängd. men jag hittade några andra som också hade råkat ut för tabben "för mycket" så livet fortsatte ändå. sen var det den där ur shyrra duden som gav mig 20 dollar, det motsvarar ju ca 140 svenska kr, bara för att jag skulle ta mig hem. ängeln. ja han erbjöd förstås först hans bed men jag tackade artigt nej och han hittade en taxi och tvingade taxin att absolut inte köra fel. hur man nu kan tvinga någon till det. söndag = pizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0