i can do everything

jag var på date i fredags med en go liten fransos. gick väl sådär dock. vi skulle surfa. jag aldrig rört en bräda - han är like number one. och det hjälpte kanske inte heller att jag är jätte jätte svag så att jag total mördas av vågorna. kan tänka mig att det såg väl sådär ut när jag varannan sekund svalde en liter vatten varvat med snörvlingar och försök till andning. så det slutade med att han bar mig under armen. hehe och sen ba försöker han kyssa mig(?!) jag total chockar och vänder bort huvudet! he he he vet inte men kände väl inte att det var the moment.. stunden efteråt var inte heller the moment

men det som är det fruktandsvärda i detta, var att jag hade lånat hans wetsuit, och hade efter användning hängt ut den för att den skulle torka (alla andra gör så, han också) men så igår när jag skulle ge tillbaka den var den borta?! jag har liksom tappat bort hans fucking wetsuit!!!! och sånna kostar flera tusen så jag dog. ville bara gråta. men jag fattar fan inte att det ska hända just mig, att någon just skulle ta den jag hade lånat och inte någon annans...

Kommentarer
Postat av: Ella

åhhh i love you and miss you!! måste seriøst komma på besøk. Synd bara att du ær så sinnessjukt långt bort

2012-06-03 @ 18:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0