oh really


nyss hem kommen fran en date med lauren, my roomie, thai food save or day. igår var jag var med mina svenska flickor pa ett svenskt cafe inne i stan, skit mysigt, och drog hem så där vi nio eftersom vi hamnade på gaybar kl 3 på natten som var. men när jag kommer hem möts jag av fet partajs i vårat rum. lauren hade hitta några engelskmän och australienare. så såklart joinar jag med mitt gon. och det hela slutar med spya (för min del) både på min laurens säng. sen har vi såklart med oss extra folk som ska gosa in sig hos oss, det tråkiga var väl att vi har en till roomie som blir fet arg, såklart, han började jobba kl 6 imorse.. så han hoppade väl inte av glädje nar vi kom mitt i natten och förde oväsen. nej han var mycket arg imorse. lauren sexa också. hm.. men vi har köpt öl och godis som förlåt så förhoppningsvis det blir nog bra. ge mig ett eget rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0